Doğu Akdeniz’in en yayılmacı bünyelerine can suyu Kıbrıs Keşifleri

GİRNE LİMAN AKPINAR (Burası kapandı ama Girne’de ve Kıbrıs’ın çeşitli yerlerinde var. Yalnız kahvaltı her şubede aynı değil yani diğer şubelerin kahvaltısı çok da öne çıkmıyor) Serpme Kahvaltısı konaklama sıfatlarına sevgi şefkat dahil hiç bir şeyi eksik bırakmayan ev sahibemizinki – ayrıca Sibel’in Aylin’in ki hariç 🙂 – Kıbrıs’ın en muhteşem kahvaltısı ama ille de…

Adalar’dan Moda’lardan Burgazada Gezi Rehberi

14/10/2015 SAW yine yeni yeniden off to Cyprus Sabah saatlerimiz 07:02’yi gösterirken karnımız tok sırtımız da pekken an itibariyle en yapılası aktivite elbette blog için bir şeyler karalamak – okuyucu için bir deja vu anı sanki 🙂 – evet daha önce de aynen böyle bir girizgahı Beyrut için yaptımdı. Şimdi rotamız en azından matbuu olaraktan…

İlle de Sultanahmet Olsun Diyenlere Alternatif Öneriler

05/09/2015 Tarihi yarımada özellikle de tam en birincil tepesi Sultanahmet yerli yabancı gönüllerin olmazsa olmaz ilk tercihi. Ona bir itirazımız yok! Ama bir kere gittik, ikinciye hadi ilk beşi bi yerdeden** sonra köfte-piyaz ekledik daha da Davos’a gelmem mi diycez? Tabiki demiycez peki n’etcez? Buyrun bir de burdan turlayalım. Şimdi en gezilesi arkadaşlardan gönlünüzce bileşim…

İstanbul turları volume 1

29/08/2015, Kuzguncuk Hafta sonları benim için İstanbulu gezme günleri demek. Her ne kadar cezve bana daha sempatik bir çağrışım yapsa da kazan-kepçe durumu daha net açıklıyor. Kendime rotalar belirleyip başlıyorum keşif çanlarını çalmaya. Yani demem o ki ben böyle geziyorum hani merak eden olursa buyrun gezilmişi var gezi notları, Kariye – Balat – Fener –…

Lübnan – Beyrut Gezi Rehberi Yararlı Bilgiler

11-14 Haziran 2015, Olaylarlar hangi aşamada buraya geldi derseniz herşey burada başlamıştı buradan da devam ediyor 🙂 Hava alanının ikinci katında döviz bürosu var dolarcıkları Lübnan lirasına çevirmek isteyenlere ilgi bilgi Trablus – Tire – Sayda cok güzelmiş – eksik kaldık; next time insallah maşallah Taksilere binmeden önce mutlaka fiyatta anlaşıp kuru sabitleyin, ben aslında…

Orta Doğu’da bir Sempati Güzeli Beyrut Gezi Rehberi

Doğunun Paris’i, medeniyetin beşiği, Fenikelilerin ana vatanı, dinlerin kardeşliği, bir zamanlar Osmanlı ondan önce Emevi vs vs hatta galiba Selçuklu bile Roma zaten Allah’ın emri bu coğrafyada. Bir de tabi iç savaş denince akıllarda artık kim birinci kim ikinci herkes kendi karar versin ama İspanya’ya rakip. Artık dünya küçük, gezenti çok, Allah’tan sıradan faniler de…